På gång
i S:t Nicolai Rotary klubb

Välkommen till våra fina föredrag och härliga möten!

Nu är det snart måndag - äntligen!

Det var för cirka ett år sedan Petter var med och etablerade Försäkringskassans nya IT-enhet i Trelleborg. Den 19:e februari hälsar han oss välkomna att besöka deras nya lokaler. När vi är på plats kommer han att presentera lokalerna generellt och verksamheten specifikt. Vi samlas på innergården och går sedan gemensamt in.

Vi samlas på Johan Kocksgatan 8 kl. 18:30. Som vanligt när vi gör studiebesök behöver du anmäla att du kommer så vi kan fixa mat till oss. Det gör du till Maria på telefon 076 025 4666. Senast söndagkväll vill vi ha ditt svar.

Nästa möte är den 4 mars på Dannegården som vanligt.

I en tid präglad av ökade säkerhetsrisker och allmän oro, både nationellt och internationellt, är det med stor vikt och insikt som vi återigen välkomnar Malin Ekblad, vår Säkerhetschef. Hon kommer att dela med sig av den aktuella säkerhetsstatusen och ge insikt i hur Trelleborgs kommun aktivt arbetar för att hantera dessa utmaningar samt förbli ett steg före genom sina proaktiva åtgärder.

Vi uppmanar er att ta med er en gäst och delta i denna viktiga diskussion om säkerhet och strategier för att skapa en tryggare framtid. Ert deltagande är av stor betydelse, och vi ser fram emot en givande och informativ session.

Vi ses på måndag! Och ...glöm inte att anmäla att du kommer .

Rotaryhälsningar

Maria president

Välkommen!

Vi har nu möten måndagar jämna veckor

Vi skickar inga veckobrev

Information om kommande arrangemang sker via mejl och på hemsidan

ClubRunner Mobile
Please add mailservice@clubrunner.ca to your safe sender list or address book.
To view our privacy policy, click here.

ClubRunner
102-2060 Winston Park Drive, Oakville, ON, L6H 5R7